11 januari 2006

Vandring i ett vintrigt whatserland

Fredag, 2 december 2005

Vandring i ett vintrigt whatserland
postad av Neil 12/02/2005 21:29:00

Det börjar bli verkligen bli kyligt nu, 16 grader F (ca -9 C) när jag skriver det här, men det har varit klart och ljust och inte alltför blåsigt, den sortens väder som inbjuder till promenader i skogen. Här är ett par bilder av mig och Maddy på vår promedand längs sidan av bäcken, som inte har frusit än. På andra sidan av bäcken har bävrarna fullt upp, och träd faller ner, men de har än så länge inte bestämt sig för att arbeta på min sida bäcken, vilket är en lättnad. Ja, jag behövde raka mig.

Snart blir det ännu kallare och snön blir djupare…

Lisa Snellings hälsade på. Hon har gett mig en Harlan Ellison-råtta, och säger att om jag skriver det här behöver hon inte blogga ikväll.

http://www.startribune.com/stories/384/5759626.html dök precis upp, vilket var extremt trevligt.

(Och vissa av er minns kanske att jag lovade något coolt till Filippinerna …detaljer på
http://www.fullybookedonline.com/home.html.)