14 augusti 2006

För era kalendrar. Tja, om ni bor i Arkansas.

Söndag 13 augusti, 2006

För era kalendrar. Tja, om ni bor i Arkansas.

Postad av Neil 00:12

Jag kommer att prata i Conway, Arkansas den 14:e november:
http://www.uca.edu/cfac/wrsp/speaker_series.html har alla detaljer. Varje termin... bjuder Departementet för skrift och tal hyllade författare till UCA, där de håller i master classes med elever som studerar skrivande, och har en gratis uppläsning/framträdande för campus och allmänheten. (I oktober kommer Dave Eggers.)

Det blir nog kul. När jag talade på Yale förra månaden påmindes jag om den första gången jag blev formellt inbjuden till att prata på ett college, i mitten av 90-talet, och jag anlände till St Louis och upptäckte att jag egentligen var inbjuden av konstavdelningen, som skämdes eftersom engelska institutionen hade officiellt bestämt sig för att bojkotta hela tillställningen, eftersom Jag Skrev Serier och de inte gillade den sortens saker. (Konstigt nog saknar jag på sätt och vis den tiden.)