29 juni 2006

En snabb morgonfundering om fotboll

Onsdag 28 juni, 2006

En snabb morgonfundering om fotboll

postad av Neil 07:24

Jag hör från källor på inspelningen av Stardust att på söndag är det en fotbollsmatch mellan de två filmerna som just spelas in på Pinewood -- Stardust och den nya James Bond-filmen.

Och tanken på en fotbollsmatch mellan Stardust och Bond fastnade i mina tankar, “…och det är Ernst Stavros Blofeld och han passar till Felix Leiter och… åh, han förvandlades precis till en get. Och det är en hop upphetsade spöken vid målöppningen, en av dem sprang rakt igenom Le Chifre, och bollen, bollen har åkt upp…”

Jag hör också att premiärdatumet för Stardust har flyttats tillbaka till Spring Break -- 9 mars 2007. Och att det blir en hel presentation av filmen Stardust, med bilder från filmen och gäster på San Diego Comic Convention i år.

Så nu vet ni allt. (Holly säger att hon hade sitt livs bästa födelsedag i år. Däribland att hon fick använda studions golfvagn hela dagen.)

Hej, mr Gaiman. Jag har ingen fråga. Jag tänkte bara att du ville veta att jag har döpt mina två marsvin efter dig och Ray Bradbury. Jag är också ganska okunnig när det gäller teknik, så det här hamnar nog i fel sektion. Jag är ledsen för det. -Sarah

Inga problem.