11 januari 2006

Extra Gästblog

Onsdag 21 december, 2005

Extra Gästblog

postad av Neil 21/12/2005 21:27:00

Merry Christmas! Happy Hanukkah! Merry Kwanzaa! Happy New Year! D.v.s God Jul allesammans! Yo yo yo sup doggs! Maddy is in the house! Jag hade en ganska bra dag idag…. Jag köpte två par nya skor och de är ganska schyssta! Förutom att Holly tycker att de är fula. Jag håller inte alls med. Min far och jag har tittat på Dr. Who på sistone… de med Christopher Ecclestone. Jag menar. De var riiiikkkkttttiiiiggggtttt bra. Men vi tittade så mycket att…hm…avsnitten tog slut. Så… nu måste vi vänta tålmodigt på att nästa säsong ska komma ut. Ja, verkligen. Nåväl, även om det här har varit kul måste jag tråkigt och sorgligt nog önska er alla en god natt. God natt.
- Från Maddy Gaimans skrivbord.