14 februari 2006

Fem år fast på mina ögon

Fredag 10 februari, 2006

Fem år fast på mina ögon

postad av Neil 10:25

Sådär. Den första delen av mina galna deadlines är avklarade. Två kvar. Nånstans mitt i lyckades jag helt och hållet glömma vilken dag och datum det var, vilket innebär att den här bloggens femte födelsedag var igår och jag la inte ens in ett Grattis på födelsedagen.

Jag har aldrig lyckats skriva dagbok, trots mina goda avsikter. Då och då stöter jag på en i stort sett tom dagbok där de tre första sidorna är ifyllda. Till och med mittt försök att skriva i en egen dagbok i skinn, som skildrade mina resor, var dömd att misslyckas och bli försummad. Men det här gör jag fortfarande, och det är fortfarande kul.

Ett skäl är att behåller den är att folk fortfarande läser den. Så tack alla, för det