22 mars 2006

Internet på hotell

Tisdag 21 mars, 2006

Internet på hotell
postad av Neil 18:52

Det är inte det faktum att, för 4,50 pund i timmen, det här är det dyraste internet på ett hotell som jag någonsin har stött på som irriterar mig.

Det är att det kommer i klumpar på en timme. Vid slutet av en timme måste jag lägga in mitt kreditkortsnummer etc igen. Ett bra sätt att tjäna pengar, tror jag, och det ser till att ens gäster inte kommer tillbaka.

(Beslutar sig för att hitta trådlöst internet i centrala Glasgow.)

I morgon ska jag se ett genrep av WOLVES. Jag vet inte vad jag ska vänta mig, jag vet hur mycket föreställningen har växt under den senaste månaden. Sanningen att säga, jag gillar att inte veta vad jag ska vänta mig…

PS. Jag är orolig för Fred den Otursförföljde Svarta Katten, som är tillbaka hos veterinären, i min frånvaro.