27 mars 2006

Vargarna är på gång…

Söndag 26 mars, 2006

Vargarna är på gång…
postad av Neil 06:16

Gårdagens förhandsvisning på lunchen av Wolves var ganska rörig, om än lustig, spelad framför 500 personer. Om saker kunde gå fel så gjorde de det (min favoritkatastrof var när Cora ströps av en telefonsladd och ramlade omkull, följt av tvåhundrafemtion personer som vände sig till den som satt bredvid och sa: ”Det där var bra. Undrar om hon tänkte göra så där?”. Det var som ett offer på lagen om alltings jävlighets altare.

Vilket innebar att förhandsvisningen på lördag kväll gick perfekt. Det var som en liten gåva från gudarna. Den var lustig och cool, och fast den inte är klar än, känns det som om vi jobbar med den verkliga föreställningen. Jag är inte orolig över om huruvida vi ska hinna färdigt tills på onsdag kväll – den fungerade och nu måste vi bara se till att den är perfekt.

Och med ”vi”, menar jag givetvis ”alla andra”. De behöver inte mig längre – så jag ska åka bort i ett par dagar

Det här är positivt.

Hej Neil. Har någon sagt till dig att Jag är förbluffad och vet inte vad jag ska säga.


...

Här är omslaget till Harper Perennial Edition av CORALINE som kommer ut senare i år.