16 oktober 2006

Röda mockaskor

Lördag 30 september, 2006

Röda mockaskor

Postad av Neil 10:55

Gårdagen försvann i en slags suddighet med jetlag och påföljande sömnbrist, och vid ett tillfälle insåg jag att jag var, vagt överraskad över att vara där, vid en talarstol inför 600 personer och läste hela “Study In Emerald” fråN FRAGILE THINGS. Sedan signerade jag fram till midnatt. (Det enda ovanliga jag minns att jag signerade igår var en dams röda mockasko.) Nu är jag på flygplatsen i DC, på väg att korsa kontintenten.

Den första officiella recensionen av Fragile Things har dykt upp
i Washington Post -- Den är skriven av författaren Graham Joyce (och jag har ett fint kort på Graham som jag tog på Graham på Fantasycon som jag vill lägga upp här när jag får ut det ur kameran).

Hoppsan. Nu måste vi gå ombord. Jag måste sticka.