02 juni 2006

Podcastpryl

Torsdag 1 juni, 2006

Podcastpryl

postad av Neil 23:54

När jag var i Australien förra veckan, fick jag ett väldigt tidigt samtal på morgonen från Joe Quesada. Han ville prata om The Eternals.

Jag är inte i högform klockan 06:30.

Min röst, efter att kvällen före ha pratat/läst/svarat på frågor, lät som något som skramlade runt i en plåtburk.

Samtalet spelades in.

http://makeminemarvel.blogspot.com/2006/06/eternals-podcast.html

...

PS. Enligt Bureau of Homeland Security,
har inte New York några nationella landmärken som kan vara av intresse för terrorister. "Det var avgörande för att New Yorks pengar för anti-terror skulle skäras ner med 40 procent--från $207.5 million 2005 till $124.4 million 2006." Den officiella listan hoppar över..."Empire State Building, FN-huset, Frihetsgudinnan och andra finns bland flera terroristgruppers mål. Den utelämnade också betydande landmärken som New York Public Library, Times Square, City Hall och åtminstone tre av landets mest berömda muséer: Guggenheim, Metropolitan och The Museum of Natural History."

Jag funderar på huruvida det finns en liten fotnot någonstans i rapporten som förklarar att New York en gång i tiden hade ett Nationellt Landmärke, men några flög in med ett plan i det.